Potřebujete s něčím poradit? Připravili jsme pro vás odpovědi na nejčastější otázky.
Rezervace
Kdo mi vystaví fakturu za pobyt?
Fakturu vystavuje vždy ubytování. Prosím, kontaktujte přímo ubytovatele.
Pomohla vám tato odpověď?
Moc vám děkujeme za zpětnou vazbu
Mohu rezervovat ubytování i telefonicky?
Tuto možnost Kouzelné chaloupky neumožňují. Rezervaci, prosíme, vždy provádějte přes náš web.
Výhodou je jednoduchý a rychlý proces rezervace včetně její úhrady, na jehož konci ti do emailu dorazí potvrzení rezervace a nemusíš se dál o nic starat. Rezervaci máš díky online objednávce navíc garantovanou, žádné posílání zálohy na účet ubytovatele ani telefonické dohadování o termínu.
Pomohla vám tato odpověď?
Moc vám děkujeme za zpětnou vazbu
Co dělat, když se mnou nakonec jede někdo navíc?
Jede s vámi nakonec někdo další? V tom případě, prosíme, kontaktujte přímo kouzelné místo, aby bylo možné rezervaci upravit.
Pomohla vám tato odpověď?
Moc vám děkujeme za zpětnou vazbu
Co mám dělat, pokud jsem musel zrušit pobyt a mám zakoupené pojištění Hotel Storno?
Pokud nemůžete uskutečnit svůj zážitek na kouzelném místě a máte zakoupené pojištění Hotel Storno, je potřeba oznámit pojistnou událost pojišťovně a dodat jí všechny potřebné podklady.
Přesný postup a seznam dokumentů najdete na webu pojišťovny ERV.
Pomohla vám tato odpověď?
Moc vám děkujeme za zpětnou vazbu
Mohu rezervaci zrušit nebo změnit?
Pokud jste si zvolili platbu Flexi s úhradou na poloviny, rezervaci můžete zrušit do 30 dnů před příjezdem, a to se storno poplatkem 8 % z ceny rezervace. Pokud již zbývá méně než 30 dnů do příjezdu, rezervace je již v režimu non-refundable, je možné ji zrušit, ale storno poplatek bude 100 % z ceny rezervace.
Změna rezervace standardně není možná. Pokud však nastane výjimečná situace a potřebujete např. dorazit v jiný termín, neváhejte kontaktovat přímo ubytovatele.
Pomohla vám tato odpověď?
Moc vám děkujeme za zpětnou vazbu
Co mám dělat, když nemůžu pobyt absolvovat?
Pokud jste při rezervaci zvolili možnost Flexi rezervace s platbou na poloviny, rezervaci můžete do 30 dnů před příjezdem zrušit a bude vám účtován storno poplatek 8 % z rezervace.
V případě rezervace non-refundable je pak rezervace nevratná. Pokud tedy nemůžete pobyt absolvovat, přicházíte o celou částku za ubytování.
V případě, že jste si přikoupili pojištění Hotel Storno, může vám být navráceno až 80 % z celé částky. Více informací najdete na webu pojišťovny ERV.
Pomohla vám tato odpověď?
Moc vám děkujeme za zpětnou vazbu
Může se stát, že po rezervaci pro nás místo nebude mít volnou kapacitu?
Tato situace nastává jen zcela výjimečně, a to v případech, kdy chaloupka na stejné datum omylem akceptuje dvě rezervace, např. ze dvou různých portálů. V těchto případech vás chaloupka osloví a zkusí s vámi vybrat jiné datum rezervace, ale můžeme vás uklidnit, že se tato situace stává zřídkakdy.
Pomohla vám tato odpověď?
Moc vám děkujeme za zpětnou vazbu
Jaké údaje budu potřebovat k provedení rezervace?
Pro vytvoření rezervace budeme potřebovat vaše jméno, telefon, email a také platební údaje. Pokud máte již založen věrnostní účet beAmazing, stačí se do něj přihlásit a vaše údaje se automaticky předvyplní.
Pomohla vám tato odpověď?
Moc vám děkujeme za zpětnou vazbu
Co znamená označení „Okamžitá rezervace online“?
"Okamžitá rezervace online" znamená, že rezervace je ihned potvrzena bez nutnosti čekání na schválení pobytu kouzelným místem. Tento způsob šetří čas a zajišťuje okamžité potvrzení vámi vybraného termínu a ubytování.
Pomohla vám tato odpověď?
Moc vám děkujeme za zpětnou vazbu
Co se stane s mým voucherem, když rezervace „rezervaci prověříme“ není potvrzená?
Pokud při objednávce "rezervaci prověříme" zadáte voucher a rezervace nebude přijata, voucher se automaticky obnoví a bude možné ho znovu využít. Obnoven bude přibližně do 30 minut.
Pomohla vám tato odpověď?
Moc vám děkujeme za zpětnou vazbu
Co se stane s mými penězi, když mi ubytování rezervaci zamítne?
Pokud by ubytování vaši poptávku zamítlo, budou vám peníze automaticky vráceny na účet do 7 pracovních dnů.
Pomohla vám tato odpověď?
Moc vám děkujeme za zpětnou vazbu
Co znamená "Rezervaci prověříme" a jak to funguje?
Tuto hlášku najdete u míst, která poskytují rezervaci na poptávku. Jedná se o místa, kde majitel/ka nejdříve musí prověřit volnou kapacitu svého ubytování. Odpověď získáte do 24 hodin, ale většinou to naše místa zvládnou mnohem rychleji. Pokud by se stalo, že vaše vybrané místo rezervaci odmítlo, ihned vám na účet odešleme vámi uhrazenou částku. Do 7 pracovních dní pak budete mít peníze zpět na účtě.
Pomohla vám tato odpověď?
Moc vám děkujeme za zpětnou vazbu
Jak mohu provést rezervaci ubytování?
Na webu www.kouzelnechaloupky.cz nabízí všechna naše místa možnost rezervace online, a to dvěma způsoby - instant a on request.
Instant
U některých míst máte možnost vytvořit si instantní rezervaci, kdy si vybíráte termín, počet osob a rezervaci uhradíte. Tato místa jsou označena fialovým ozubeným kolečkem s fajfkou. V tomto případě můžete rezervaci považovat po úhradě za potvrzenou a také ubytovatel pro vás místo již závazně rezervuje.
On request
Druhou možností je rezervace tzv. na poptávku, kdy si během rezervačního procesu stejným způsobem jako v prvním případě vybíráte termín a počet osob. Tato místa poznáte podle hlášky "rezervaci prověříme" a symbolu černého kolečka s fajfkou, kde půl kolečka je vedeno přerušovaně. Majiteli přijde upozornění ohledně vaší rezervace a prověří volnou kapacitu, kdy vám rezervaci potvrdí nebo zamítne, odpověď získáte nejpozději do 24 hodin. Pokud bude rezervace zamítnuta, peníze budete mít zpět na účtě do 7 pracovních dní.