Časté dotazy

Potřebujete s něčím poradit? Připravili jsme pro vás odpovědi na nejčastější otázky.

Rezervace
Kdo mi vystaví fakturu za pobyt?
Mohu rezervovat ubytování i telefonicky?
Co dělat, když se mnou nakonec jede někdo navíc?
Co mám dělat, pokud jsem musel zrušit pobyt a mám zakoupené pojištění Hotel Storno?
Mohu rezervaci zrušit nebo změnit?
Co mám dělat, když nemůžu pobyt absolvovat?
Může se stát, že po rezervaci pro nás místo nebude mít volnou kapacitu?
Jaké údaje budu potřebovat k provedení rezervace?
Co znamená označení „Okamžitá rezervace online“?
Co se stane s mým voucherem, když rezervace „rezervaci prověříme“ není potvrzená?
Co se stane s mými penězi, když mi ubytování rezervaci zamítne?
Co znamená "Rezervaci prověříme" a jak to funguje?
Jak mohu provést rezervaci ubytování?