Časté dotazy

Potřebujete s něčím poradit? Připravili jsme pro vás odpovědi na nejčastější otázky.

Dárkové vouchery
Jaké možnosti fakturace voucherů máte pro firemní zákazníky?
Je možné si dárkový voucher vyzvednout osobně?
Pokud platím na poloviny a rezervaci zruším, bude mi můj uplatněný voucher obnoven?
Lze použít voucher na úhradu u Flexi platby na poloviny na první i druhou platbu?
Mohu vouchery Kouzelných chaloupek uplatnit i na webu Amazing Places?
Mohu na webu Kouzelných chaloupek uplatnit i voucher od Amazing Places?
Lze při rezervaci na webových stránkách uplatnit voucher, který má vyšší hodnotu než samotná rezervace?
Je lepší koupit jeden voucher ve větší hodnotě nebo více voucherů v menší?
Jak je to s platností dárkového voucheru?
Rádi bychom objednali větší množství dárkových voucherů, je to možné?
Mohu změnit termín pobytu ve chvíli, kdy byl voucher už v rámci rezervace uplatněn?
Lze uplatnit více dárkových voucherů najednou?
Je možné využít jeden dárkový voucher na více pobytů?
Jak dlouho trvá doručení dárkového voucheru Zásilkovnou?
Je možné koupit dárkové vouchery v rámci benefitních programů?
Pokud jsem při rezervaci využil/a dárkový voucher, musím si ho vzít s sebou na pobyt?
S jakými benefitními programy spolupracujete?
Posíláte Dárkový voucher i v elektronické podobě?
Je možné prodloužit platnost Dárkových voucherů?
Jak mám dárkový voucher správně použít?
Lze Dárkové vouchery využít i na jiné služby kromě ubytování?
Vrací se na voucher peníze?
Kdy bude Dárkový voucher připraven k vyzvednutí?
Mohu si zvolit jinou než nabízenou hodnotu dárkových voucherů?
Je možné si Dárkový voucher zakoupit ve vašich kancelářích?
Je nutné uskutečnit pobyt v termínu uvedeném na Dárkovém voucheru?